داستان پلیسی را بخوانید ودر قسمت نظرات جواب بدین
ساعت 7 شب روز پنجشنبه 23 نوامبر بود. كميسر تاك تازه محل كارش را ترك كرده بود و راهي خانه بود. او روز كاري سختي را پشت سر گذاشته و كاملا خسته بود. در آن ساعت كه تاريكي تازه به شهر سايه افكنده بود خيابان‌ها شلوغ و پرترافيك بودند. باران نم‌نم مي‌باريد و نسيم سردي شروع به وزيدن كرده بود. كميسر در اين فكر بود كه هرچه زودتر از اين ترافيك سنگين رهايي يابد و خودش را به خانه برساند. در‌همان حال تلفن همراهش به صدا درآمد و از آن سوي خط از مركز فرماندهي پليس به او اطلاع داده شد كه مرد جواني به نام پيتر در داخل خودروي تاكسي‌اش در خيابان تنسي ــ خيابان 16 شرقي به طرز دلخراشي به قتل رسيده است و به دستور رئيس‌پليس ضرورت دارد كه كميسر هرچه زودتر خودش را به آنجا رسانده و پيرامون اين جنايت تحقيق و بررسي نمايد.

كميسر كه حتي تصورش را هم نمي‌كرد كه بعد از سپري كردن آن روز سخت كاري در آخرين لحظات ماموريتي ديگر به او سپرده شود، آدرس دقيق محل جنايت را گرفت و آن‌گاه مسيرش را عوض كرد و با عجله به طرف خيابان تنسي حركت كرد.

خيابان تنسي يكي از خيابان‌هاي شمال شهر بود. يك منطقه تقريبا تجاري كه مركز دفاتر شركت‌هاي خصوصي بود.
كميسر بعد از 40 دقيقه خودش را به خيابان تنسي رساند. خيابان 16 شرقي خيابان بن‌بستي بود كه از خيابان تنسي منشعب مي‌شد. يك خيابان پهن و بن‌بست كه به بزرگراه منتهي مي‌شد. اين خيابان تقريبا در گودي قرار داشت و ضلع شمالي آن كه البته سطح آن چند متري بالاتر بود، خيابان پارك ريو قرار داشت. اين خيابان به بزرگراه راه داشت و پمپ‌بنزين بزرگي در آن مستقر بود و اغلب اوقات شلوغ بود.

در مقابل ساختمان 23 كه يك ساختمان 3 طبقه و تقريبا قديمي بود و با نماي سنگ سفيد تزئين شده بود، خودروي پليس، آمبولانس، يك تاكسي زردرنگ، چند خودروي پارك شده و چند نفر ايستاده بودند.

كميسر وقتي از خودرواش پياده شد نگاهي به اطراف انداخت. اكثر ساختمان‌ها 3 يا 4 طبقه بودند و به لحاظ اين‌كه اين خيابان در گودي قرار داشت ديوار بزرگي در ضلع شمالي آن ديده مي‌شد.
ادامه ی داستان ؟خب ادامه ی مطلب را بخوانید.

البته جوابشو تو قسمت نظرات بنویسید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
یا عضو شین یا یه معما حل کنید و جواب درست بدین تا رمزو بفهمین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 تير 1392 | 7:17 | نویسنده : جسیکا کلایتورن |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.